Det finns inga genvägar, bara snabbare vägar

Jag är grymt djup, påminner mycket om en kreatur som står på två ben men eftersom det är din mamma ska jag säga som det är, fyra ben, en doggy... You name it.. Grrr har en liten ågren på axeln, typ sjukt störit, jag vet inte varför men han är bara där. Har inte kunnat somna än, ligger här och mår allmänt dåligt... Ogilla knapp på den? Brukar dock gå över efter någon dag så wiho! Skriver från min telefon som numera fungerar... Lågt batteri, jävla oflyt. Hade jag lika mycket ointressanta saker att skriva som vanligt? Haha sjukt att du läser, typ längst nere på samhällslistan, det är där du hör hemma . Nä nu ska jag sova, försöka iaf. Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0