FNS-Köping

Nривет


I Ryssland är det en vanlig term när man hälsar på motparten.

Idagarna är jag i Falköping, har betat av några köping-ställen om man säger så. Man blir lite chockad pågrund av hur nära städerna ligger här ifall man jämför uppe i Jämtland, ja kort och gott kan man säga att det närmsta staden där ligger cirka 20 mil ifrån, och det är Sundsvall. Här är det lite samma sak fast tvärtom, det ligger 3 städer i omkretsen av 3 mil, Skara, Falköping och Skövde. Lite kuriosa.

Idag ska man vara slapp, kanske inte vet så mycket vad som kan göras här men ska väl gå och kika lite på stan inom kort, men eftersom man klev upp när tuppen börja gala (oklart om man säger så) så kan jag ta det lite lugnt. Imorgon däremot lär mitt läshuvud få smaka på diverse utmaningar. Ska ta truckkortet, vilket i sin tur jag bör klara av. Annars har man väl inte så jäkla högt iq osv osv osv.

Sen ska man åka till Oslo, inte riktigt säker på om det blir på fredag eller lördag. kommunikationerna här är i klass med outräknat.


Ännu mer kuriosa... Här finns det ingen sjö, älv eller hav.


Sleeeeeeeeep tigthhhhh, aiiiiiiiiiiiiiiiiiiigth ?


so long niggah wiggah


kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0