Intro-app

Bonjour.

Allmosa mitt, allmosa. Kanske inte vet innebörden av vad jag just skrev, då är du skev!


Dikter utgör mycket av mitt liv, således, här kommer en som jag själv skrivit :

Ylva var ut och sprang, när hon plötsligt hitttade en tand, hon drog den mot sin arm, skar sig och fick en blodad rand. Kanske borde hon ha hittat sand, för nu stod hon inte på land, nära döden och pulsen hög, detta var något som inte dög.
Lunkar sakta mot porten där borta, tur som var hitta hon en skjorta, knöt den runt sin arm, drog iväg en satans reprimand. Bytte håll mot den säkra stigen, Träffa på värsta niggern. Han var vis och dan, svartast i området hela dan. Ledde denna flicka på rätta väg, men då kom hon på -"jag glömde min bag". Hon gick till platsen där resan tagit fart, det som hände sedan var inte särskilt rart, ett tåg kom med en väldans fart, nu kanske hon är i himelen och har det underbart.


Gråt inte, många har lisat ut själva poängen i denna lilla saga, det kallas ödet. Ödet, som i detta fall blev Ylvas död, jävla otur!!!!


Shit pompa, nu ska jag sopa ner Pontus, det har han gjort sig förtjånt av.


Jag kär också, i sommaren. Är det inte underbart med mulet väder ?

Lördag ska jag spy, då är det fest.


Låt våra hjärtan gå i stenens tecken, nästa helg ska jag åka till skara och ta tryckkort, sen bär det av mot Oslo, suckers!


Nä dú som inte har något liv och läser det här tycker jag synd om, men det är mer synd om mig som har tagit mig tiden att skriva detta.


Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0