ipec-pppe

bok!!!!


Låt mig säga såhär. Det är kroatiska, och det betyder hej.

Ja, då sitter man här, har väl ungefär lika roligt som vanligt. Spelar halo 3 gör jag. Det har man ledsnat på.


Hum, var i Almåsa igår (Läs lördag) det var väl helt okej.

Ja, jag ska ju åka till Skara också nu i veckan och ta truckkort, fan vad kul det kommer att bli att åka dit, det billigaste alternativet är ju att åka flyg till Stockholm, men det känns som att jag avstår det.... Värsta man vet är väl att flyga. Om jag får jobb imorgon, så åker jag direkt till Oslo, fan vad nice det skulle vara, och när jag snacka med den där snubben lät det som att det fans. Snart är man norsk, intresseväckande. Ganska kul också på sätt och vis.

tragiskt lite att skriva. Jag vet inte ens varför jag skrev, men nu när jag skrivit klart är jag ganska nöjd, jag kan böja skriva på 4 olika sätt... - Skriv fortare, sa Åke.


Nä åter till Masterchief


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0