Johnny Rocker, är du idolen?

Sitter man och söker jobb som en brunbjörn. Väntar mig på att alla bemanningsföretag ska slita tag i mig men dom arbetar inte fort, har gått cirka 20 timmar nu och inte ett samtal. Skulle vara bra om man fick sig ett jobb innan helgen så man kan gå ut och utforska Oslo lite mer än vad jag gjort hittils. Vågar inte gå så jäkla långt ifrån lägenheten slash Kalle, man kan lätt tappa bort sig, och då vet jag ju inte vad jag ska leta efter om jag ska tillbaks, oflyt number one!


Jag måste ju göra något intressant här på bloggen, det är ju tråkigt att läsa om något tråkigt. Inte sant ? Ska fundera ut något, men hjärnverksamheten måste få vila. Duscha måste jag också göra.

Mia är snygg, så mycket kan jag säga. =)


Lev väl sygemäl.


Rus, Hej. Kyss.Adjö.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ibland kommer de så mycke bra ur din mun magnus :)

2009-07-22 @ 19:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0