Mesk under desk

Merhaba.

Som den lilla linslusen Albert Einstein sa en gång i tiden "Den som aldrig gjort ett misstag, har aldrig prövat något nytt". Helt korrekt sagt. En sak har jag alltid hört från vänner och bekanta lägg där till lärare och professorer. Låt mig citera "Du och Albert har något gemensamt, tanktesättet, viljan att dominera världen, med bara hjärnan". Vist kan det låta lite allvarligt i sin hast, men tänker man efter hade jag gjort klart fyrans mattebok redan i trean. Nog om hur de allra smartaste i samhället upplever mig, ni ska väl ha kvar någon form av värdighet när ni trycker på kryset i hörnet.


Idag är min sista dag som upplärnigsperson, sen går man ut i det vilda och brottas med björnar, fiskar fisk med endast en vass pinne, hugger ved med mina bara händer. Lite nervöst faktiskt, skakis man är när man slutat snusa, men det går oväntat bra, jag är grym. faktiskt.


I helgen vill jag hem och hämta lite grejer, om detta går sig för kanske jag kikar in på yran också, jag vet att många vill smaka på en bit Baywatch Magnus, men det bästa ni gör är väl såhär på rak arm att ta en kölapp. Ni kan ju ringa om det är någon skoj förfest. Åldersgränsen på denna ska hälst vara över 12 år, men är inget krav. Telefonnummren står på facebook, jag kan dom inte i huvudet och lär nog aldrig lära mig, bra lojt att ringa till sig själv.


Sen i november tror jag att det är blir det att åka till Barcelona, Victor och Simon är redan på, fan vad roligt. Den som är sugen på att åka dit kan ju höra av sig. Btw, Barcelona - Real Madrid är en match som tammifan vem som hälst skulle offra en fot för att se, lägg där till att arenan kallar sig för Camp noe, vet inte om det stavas så men skit samma.


Nä nu ska jag öka lite, har inte tid med er, men ni verkar ha tid med mig efter som ni verkar vara tillräckligt retard för att läsa detta, loser.


Kyssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Ekis

Hörredu... du verkar vara lite slapp i skrivandet... ver ett tag sen du skrev nu!



Du måste ju fortsätta med ditt underhållande skrivande... å framförallt som ett livstecken så vi vet att du elver när du är utomlands å vidgar dina vyer! Puss å kram på en liten gam

2009-08-08 @ 09:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0