OSLO-DVD

Hello there little fellow.


Nu är man i Oslo, är en intressant stad. Intressantare kommer det att bli. Första jobbet som jag skulle få, typ som var helt söker, sket sig. Därför när jag var påväg hit, så skickade jag ett sms till han som hade lovat ut jobbet och fick svaret att jag skulle byta kontaktperson och fick ett nytt nummer. Hon sa att jag skulle lämna nummret till henne, jävla skit alltså.

Men det verkar inte vara så jätte svårt att få jobb här, svenskar är eftertraktade i arbetslivet här :) Har dessutom ett ställe som jag verkar kunna få ett på, så det lär lösa sig.


Nu har jag varit ute och partat lite också här i staden, Kalle och jag har gått Berserk =) Det är bra bra bra uteliv här... Inte för att jag sett så mycket men det kommer att bli :D

Kalle ska hem på onsdag, och då ska jag bo i hans lägenhet i två veckor... Jag bör nog ska fixa en karta. lokalsinne och jag, dont match!!! Ni som ska ut på semester eller något, sväng gärna förbi här och hör av er, gå på bio eller bara vara skulle vara skoj.


Imorgon ska jag skaffa norskt personnummer. Skattekort och trixa och mixa. Lägenhetssök och jobbsök. Fullt upp med andra ord. Ikväll kanske det blir bio, eller så sitter man hemma och söker lägenhet.

Nä dethär har ingen tid med.


Have a god time. Be a bitch.

Kyssas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0