Runaway in Oslo

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!




Inte så många som vet vad detta är för dag, men det är måndag, uppkallad efter månen antar jag. Låter logiskt, det heter ju moonday i USA, lunedi
i Italien. Nog med allmänbildning.

Nu i helgen har alla varit i fäviken, men inte jag, för jag har böjt ett stag. Har varit ute och kalasat lite i Oslo. Har hört ganska intressanta grejer som jag inte är van att höra, tillexempel att jag är osocial och att jag är en nörd. Hahaha sånt får man ta med en klackspark. Jag kan ju inte gå på full gas direkt.

Jag har varit på fotboll också, det var gratis så vafan gör man inte. Det var iallfall huvudstadslaget XXXXXXXX som spelade, efter som jag inte kom ihåg vad dom heter så låter jag det vara osagt. Dom förlorade med 0-2 så det var ju inte direkt -Top Notch.

Idag ska jag göra några saker som jag aldrig gjort förut, åka tunnelbana alldeles själv i Oslo (Har gjort det i Stockholm) och jag ska på anställningsintervju. Haha, det kan bli något det, måste få något jobb innan fredag annars måste man åka hem känns det som. Söka jobb hemmifrån.

Ikväll ska jag nog också kika på fotboll, typ hammarby mot några, har ju ett sådant fan här i bygnaden så jag kanske offrar mig och följer med.

Ni får ju hoppas att jag får jobbet.


Även fast jag har så naturligt väldoftande kropp så måste jag väl duscha ändå, damn you system!


Kyss smek lek klem smäll handskakning




 



Kommentarer
Postat av: Syster

Lycka till med jobbet då bror!

2009-07-27 @ 12:36:34
URL: http://csegersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0