Ansvarstagarn alá me

Igår kikade jag och Mia som sagt var på film, det var trevligt... Katastrof därefter när jag hittade Klas, gråten kunde inte hålla sig inne, han är numera inte vid liv, RIP BABE ....

Idag blåser det ute, tornado är jag nästan beredd att bedömma detta oväder till. Jorden slutar dock inte att snurra, så jag måste ut och gasa lite 4-hjuling och plocka upp en lövhög som jag missade förra gången det bar av, och eftersom jag missade gårdagens gräsklippning tyder det på att jag måste göra det idag, fy och skam för den som ger sig.


Helgen blir GRYM, planeringen är däremot inte spikad så återkommer om det, för ni är antagligen jääääävligt många som bryr er där ute =)


KAFFETIME nu! 

Aurevoir suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0