Äntligen

Idag ska vi vara : Glada, tokiga, vilda, sköna, galna, trevliga,  impa, snurra. yra, och vara allmänt bäst i världen =)



Hihi, idag är det lördag, hoppas det blir grymt väder. Ska röjja undan lite här i hemmet så jag får plats med alla presenter när jag kommer hem, imorgon =) Om man säger såhär, man är uppe ganska tidigt, power nap senare idag är needed!

Skulle ha bakat tårtorna igår men det gick ju inte om dom skulle vara färska så man får ta hästen i manen idag istället. Har ju en tårta att hämta ut på Ica också, 5 tårtor kan bli bitigt åt er, men ni får kämpa, dessutom brukar alkohol vara till en viss fördel när man ska käka, därav kanske mina hembakade tårtor också kommer att smaka gott, zoo tabbletter på en tårta måste ju vara guds verk :D

Alla ni som ska hyra släpvagn på statoil för att frakta presenterna, jag är ganska säker på att ni kan lämna tillbaks den i mörsil, men det går väl bra att ställa tillbaks där ni hyrde.


Glöm inte det glada humöret hemma heller, har inte tid med fuckers  =)

Om ni inte hittar, ring på 0702776142 och fråga efter vägen (Mohahahaha)

Igår (Läs midsommaren) var ju sugig, tog och sov jag : P

Bend over, de kommer iallfall Simon göra !

Gott snack, hey hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0