Counting all the assholes in the room, Well I´m definitely not alone

Morgentaken som dom hade sagt i Tyskland, antar jag.

Ähhhh jag är inte klar med städningen, men ska iväg nu och göra det sista, vilken svinstia!!!!


Sen ska jag chilla lite om jag hinner men jag antar att det blir stressen number one.  23 Juni, det är något alldeles extra med denna dag, Vad kan det vara ? HUUUUUUM, ja just ja... SIMON RÖDEN 20 FRISKA ÅR!!
Ska dit och göra mig hemmastad genom att käka tårta och dricka Champagne, topnotch or not ? Har ju försökt med världens coolaste födelsedagspresent till han men det lär inte gå, lite kär han skulle bli i mig ? Ja det skulle han.

Imorgon på morgonen bär det av med en liten tripp till Borlänge, har personligen satt mig ner med dalaöversättaren och det är ingen enkel resa, det sägs att det var filipinerna cirka år 233822 fkr som uppfann deras dialekt. Alltså, alkohol ikväll, antagligen fram till lördag, fem dagars alkohol, YEEEES !! I Magnus huvud är det cirka 5 bakisdagar, lär inte vara så kaxig på söndag. Sen har jag inte en aning om hur mycket pengar jag har, den här Internet banken strejkar och bankomater i Kaxås är det inget överflöd av, men jag antar att det är ett åttasiffrigt belop med många punkter på.

Jag har lite svårt att välja artister jag ska gå på Peace and Love också.... Winnerbäck är spickad, likaså Vilbeat (Läs rubrik) sorgliga är att jag bara kan en låt med volbeat, hahahaha.

Fan vad många läser min blogg, eller dom trycker säkert på länken på facebook utan att läsa, looooooosers = )


LÅT OSS NU SAMLAS OCH BLANDAS PÅ PEACE AND LOVE.


Hörs där fåglarna sjunger sin sista låt, på Älmhult motherfucking zoo. Eller nått.


Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0