Dagen efter D

Morsning korsning. Igår var det kalas. Hårt som fan var det.

Tråkigt att det kom så lite folk, eller det var väl helt okej men dom som skulle komma kom ju inte, och dom som  inte skulle komma kom , lite rörigt. Det var faktiskt jäkligt roligt, man blev lite full på slutet men det var bara sköna kompisar där och dom bryr väl förhoppningsvis sig inte :P

Dom som gav mig presenter ska självfallet ha lite uppmärksamhet. Således:

Lena och Mia : Rockring och en hov. Underbara tjejer =)

Sammy och Ninni : Ett munspel, någon har stulit det ?

Tommy Nordin : Vägkritor (Intressant)

Kenta och Victor Nyberg : En påse med godis (Det är fortfarande oklart vilken jag fick den av så jag garderar mig)

Simon Röden min leeeeen : Peace And Love biljett, Resa tur och retur : Behöver jag säga något mer ? Underbarare människa lär vi få leta efter.

Det var typ alla, skulle inte vara nöjd över mig själv om jag glömt någon.


Ja, påvägen hem så somna jag iallafall mitt i vägen, det är vad jag kallar highroller !

Vill tacka alla som kom för en riktigt rolig kväll som gav på mycket skratt och ni är  skön.

Låt oss nu samlas och blandas på Peace And Love.

Kyss mina vänner och använd tandtråd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0