Juni den 16

ja, man är 21 år, fyfan  vad gammal man är, gråhåret börjar så saktiliga brytas fram. Ser fram emot USA resa då jag egentlgen har användning av min höga ålder. Det får bli då det. Inte för att jag har planerat in någon.

Och vart FAN är ALLA mina presenter ? Står den på parkeringen månne tro ? Har den redan blivit sjösatt ? Är någon ute och testflyger det eller är det för tungt för att bära upp för trappen  ? Frågorna är många just nu, väldigt många.

Ingen tårta har jag sett heller, vafan.


Nä nu måste jag åka till Änge men har inte en aning hur jag ska ta mig dit.

Grattis Magnus, det är du värd.



Kyss

Kommentarer
Postat av: simon

grattis på din stora dag magnus, jaa jag är ledsen men hade inte din lilla present fastnat i tullen och jag för människohandel så hade du nog haft det gott just nu. här inne på hall är det lugnt och chimprongchong är säkert hemma i thailand igen :)

2009-06-16 @ 15:49:00
Postat av: Chatrine

Även Chatrine kanske skulle kunna va värd ett grattis från dej Magnus? Jooo jag tackar!!

2009-06-16 @ 23:59:56
URL: http://csegersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0