Kemeijkt

Hola seniors eller nåt.


Mitt språk är väldigt utbrett har jag kommit fram till.

Då har man betat av tis - lördag med form av alkohol och festival.


Tisdags fyllde som sagt Simon år, han fick en fläkt och vad jag trodde en bärplockare av mig, bärplockaren var inte en bärplockare, det var en sak man hedde ur vatten ur båten med, vilken tur han har ! =) Drack lite skumpa och nafsa i sig tårta, mmmm.


Onsdagen var man uppe med tuppen, skulle åka till något som kallade sig själv för fred och kärlek. Första freden man läste om var ett knivslagsmål utanför campingen, GRYMT GRYMT sa grisen !!!

När vi kom fram så hade man redan tagit sig några öl/cider så det snurra på bra, men den där jävla solen som skulle komma visa sig som en liten festivaldödare var självklart uppe i högsta hugg. Första folket man träffa på var Hjo-bor, hahaha... Dom var lite luriga dom, de drack och de drack och de drack, ingen trodde att det fanns något stopp i dom. Klockan 15.00 stod det klart att de högljudaste på campingen var våra grannar, topnotch! Hahaha,  det roliga i det var ju faktiskt att det fanns ett stopp i dom, för torsdagen och fredagen sov dom bort, jävla Hjord-bor!!! Så våra grannar var väl inte de man suktar efter på en festival men säger det funkar.

Sedan hände det inte så mycket mer den dagen, vi var och snurra på bara.


Torsdagen vaknar man upp klockan 08.00, varför månne någon tro ? Jooo jag vet, EN JÄVLA SOL arbetade som en jävla idiotiskt kas helvetes jävlar. Uppskattningsvis var det 50-60 grader i tältet och jag var tvungen att fråga Simon om det hade regnat under natten, det hade det inte... Farbror Magnus svettades liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite. Död åt solen. Kul att solen tog mer på en än vad alkoholen, solsting är inget att må gott över :P In på området kika Winnerbäck och sånt, öl-tält rekomenderas = )



Fredagen och lördagen såg väl lika dan ut, men jag är så fruktansvärt nöjd över mig själv att jag inte har en enda minneslucka, antagligen har man väl solen att tacka. Kunde inte gå på alla cylindrar ;)


Nä nu blickar man framåt och glömmer allt negativt som hänt. Nu kör vi =)


Ha det bra muffinseliten

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0