Leeeeeeen

Betade av några rullar med Mia igår också, intresseväckande filmer kan man tro =p

Under nattens gång har man inte sovit så jätte mycket, så funderar på att sova i 2-3 timmar, nu när det är så tråkigt väder, haha hade gjort det ändå =)


Blev inte mycket klippa gräs igår, hagel och regn kom så stort så. huuuum, ikväll kanske man ska göra något skoj, inte för att jag kommer på något så kom med förslag =)



Helgen kommer bli KUNG - Simon och jag ska dra på trav, och dom med coolast namn vinner alltid, så stå gärna inte och smyglyssna på mig när jag drar vinnarna =) Senare på kvällen ska vi dra ett gäng på Plaza och käka men framförallt, kolla Zlatan Ibrahimovic , jag menar självfallet Sverige. Ett lag byggs ju inte upp av en spelare. ELLER ?


Man tröttnar rätt fort på att skriva här kan man tro.

Sug gay din snygga tjej, hej!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejja magnus.. snart börjar cashen rulla in på den här bloggen :D

2009-06-04 @ 12:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0