Molotov

Så kändes det när jag skapade det poetiska stycket "Djursmash"


Ekorren lutar sig fram, människa kommer, skär halsen av den med en kam.
Björnen doftar inte gott, förlorade nyss 10 laxar på en nitlott.
Hästar trampar ängar ner, ingen åt dom alls ler.
Mullvaden känner sig yr, sprängs bort av en mina, mitt ute på en myr.
Musen mallan steker kött, bor på en kyrkgård, så där är det dött.
Åsnan fruktar livet sitt, när två pansarvagnar klyver han på hans mitt.
Ödlan Åke krasslig är, har nog ätit mycket björnbär.

DONT YOU CRY TONIGTH!!!

Idag har jag spelat bilbingo, av allt att dömma vinner jag alltid, tråkigt värre när det är 200 andra pensionärer som också gör det samtidigt så man får cirka 10 kr.

Snart fyller jag år, funderar på att göra något riktigt busigt då, tänt var det här !!!!

Vad kan hända imorgon då? Kom med förslag, annars blir det en tråkig dag.
Så FRUKTANSVÄRT skönt att inte supa under helgen. ME LIKE.

Idag har inte jag duschat, jag har sprutat parfym på mig istället.


Ha det bra för det ska jag .

Kyss på örsnibben

Kommentarer
Postat av: Mia

Hahahaha.. du är min fucking idol!

2009-06-12 @ 15:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0