Murra

YeahAlltså, igår kväll städade jag mitt rum och hade skoj med Klas. (Jag vet, det låter sorgligt eftersom det är en nallebjörn) Shit vilka shot man fick in på han, han vet sin plats, numera framför kameran! Funderar på att ställa ut han på någon finare utställning.... Kanske skulle gå sådär.


Sen börjar man ju bli måttligt irriterad på sömnbristen, siiter här som någon jävla skönhög som aldrig verkat fått träffa på en säng. Funderar starkt på att sticka iväg till Änge imorgon och försöka få ut några riktiga sömntabbletter, få lite fart på dygnsrytm. Jag kommer bli en riktig piller pumpare, yeah!!!


Kanske sa en gång en gubbe som heter grubbler, eller vad sa han sa du ?

Idag har jag halsfluss och rövhosta, living the dream, och ogilla morgondagen, eller inte ogilla. DUM PLANERING menar jag självfallet. Sverige spelar sin vm-kval match, och Tulleråsen är det Bil-bingo i. Inte för att vara dum men hej då Tulleråsen. Ibrakadabra show är spikad.

Jag hade gärna tryckt in en rad hur mycket synd jag tycker om mig själv, men folk ledsnar ganska fort på sånt så jag skiter i det :)

Kommentarer
Postat av: mia mus

magnus.. kan ja få nån tablett av dig då?

2009-06-09 @ 19:18:02
Postat av: Murran

Heheh klart du får =)

2009-06-09 @ 19:54:00
Postat av: Chatrine

Klas är en fin varelse!!

2009-06-10 @ 11:21:39
URL: http://csegersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0