ÖHHHH

Intresseväckande helg. Man kan tro att det intogs lite alkohol....  Således får man betala priset för det idag (Söndag).


Fredags spenderade jag med Simon, vilket också visade sig vara ett klokt val. Vi tänkte åka på bingo, men det var ett minne blott när Simon var på studentmiddag, då han, låt oss säga "Råkade" ta sig ett glas rött. Det blev också starten till vad som kommas skall. Vi gled vidare på hör och häpna, travet!!! Tur för mig där.. Drack lite öl... Spelade på hästarna (Kan inte så mycket om dom så man gick på namnen) Sekunden senare stod man med 1000 kr i handen :D

Var kvar där ett tag sen drog vi hem till Simon där det var fest, hans syster hade tagit tag i sig själv och styrt upp något. i stil med regular party. Efter vi hade varit där ett tag drog vi ner mot stan, landade på Marité gjorde jag, Skulle jätte gärna berätta vad som hände där men dessvärre är det svart. Se nedanför om det har blivit någon otrevlighet.


Lördagen var Sweeeet, vaknade väntade och drog iväg. Jag och Simon var på trav, för att i sin ordning vinna lite pengar... Vilket vi INTE gjorde. Förlorade en hel del men tror jag gick plus inom travsammanhang...Vi träffade även Niklas där vilket var väldans trevligt.  Sen åkte vi typ direkt iväg på Plaza för att käka lite och inhalera alkohol, men först och främst kika på fotboll, synd att Sverige sög. Blackjack bordet var intressantare, ett tag iallafall tills pengarna var slut.


Sen drog jag till Kaxås..... Svart stjärt.


Alla som jag har varit otrevliga emot, ber jag ursäkt till. Alla saker jag säger får ni ha översende med, gåtan kallas man för när man är i dimman, påminn mig inte om något som kan ha verkats helt cp. Pallar inte.


Ha det bra
kyss

Kommentarer
Postat av: Syster

hahahahahaha det här med fyllecellen kan vi ha roligt länge åt!! Kram

2009-06-07 @ 18:50:57
URL: http://dacarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0