Plånboken lättar

Tråkigt att plånboken har fått sina smällar de senaste dagarna, den börjar bli grinig.

I onsdags skrev jag ett långt blogg-inlägg men tror du inte på fan att det försvann ? Jo så var fallet. Orkade inte skriva om, var även och hälsade på Mia då, kika på film, drack vin, eller flaskan tog nå fan slut fort, vet fan inte hur :P Sen spelade jag upp min låt för henne, eller VÅR låt, som vi har skrivit. Hon var lyrisk, skrattade också, åt låten eller mig, bra fråga... :)

Igår var lugn, åkte hem, sov typ 40 timmar, och nu är jag här, ska dra på affären för att köpa diverse tillbehör tills imorgon. NIIIIICE det kommer bli =)

Stora frågan, vad fan händer ikväll ? Kan inte förstå att det är så lungt på havet.

Antar att man får dra många tunga lass idag, allt för er =)

Haha för att lätta lite på förväntningarna med födelsedagspresenterna så är inte innehållet så viktigt, bara att mina sköna kompisar kommer =) (Läs ironi, eller något) =)

Jag ska köpa en present till Simon också, min dikt går således "Simon, eftersom din förra tjej sprack, så köper jag nu en med bättre gummimundering, med autouppblåsning lär du bli en kung, du har även fixad massage på din pung" =)


Ha det bra gayar, så får vi se vart det slutar


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha.. men maggan, ja har nått att berätta för dig ;)

2009-06-19 @ 09:51:37
Postat av: Murra

Vad mia, vaaad ? =)

2009-06-19 @ 10:22:04
Postat av: Chatrine

Kan du fixa nyckeln till stugan så kommer jag :) Och du, du behöver inte köpa någe stort i present:)

2009-06-19 @ 15:46:11
URL: http://csegersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0