Regn

Om jag var vädergud så hade jag nog gjort samma sak, bjudit på regn, men denhär jävla åskan är väl inte så jäkla vass. Hoppla hoppla, egentligen har jag inget att skriva här. Tänkte det kunde vara kul med en uppdatering, men just nu finns det ju inget att uppdatera med. Jo förrästen, vad har hänt på mitt rum ? Jävla stök kan man tro. Den som känner sig sugen på att städa vet vart jag bor.


Idag har jag sökt massa jobb, %-chansen att jag får något är väl inte överhängande med tanke på att man inte är överkvalficerad för något jobb - på pappret iallfall. Vill flytta till Stockholm så fort som möjligt men allting har sin tid tydligen. Eller man kanske ska göra en longshot och bli telefon grejs, topnotch!


Min telefon är också borta, den har bliviti stulen, den som kommer och säger något annat ljuger, för jag ska ta en ny på försäkringen.
Den som frågar mig om jag vill dricka i helgen får en smäll på käften, nästa gång det blir av är på mitt födelsedags kalas.

Sorry igen alla.


Ha det bra
Kyss på frillen


Kommentarer
Postat av: Chatrine

Tack för att jag har blitt bjuden på ditt feta födelsedagskalas, verkligen jättetack! :(

2009-06-10 @ 11:23:15
URL: http://csegersten.blogg.se/
Postat av: Magnus

Med tanke på att du inte har facebook så blir det ju svårt...

2009-06-10 @ 15:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0