Skrivkramp, noooot.

Ja detta har varit en helg som har varit sådär.  I fredags var jag nere hos pontus och spela fifa, sen gick jag hem och gjorde ingenting, eller jag spela bingo på ss, och sen kika jag på hockey, sen var man tröttast! Kan ha berott på att matchen sluta runt fem.


Igår (Läs lördag) inleddes väldigt lungt, för att sedan sluta i dans, vilket i sig är det värsta man har gjort, dansa en dans, som blev den sista i hela mitt liv, haha jag har en taktkänsla som en krabba och motorik som en åsna. Inte topnotch. Sen var jag till Pontus nya lägenhet och snodde en scarf, mohahaha.  Lite braaaat eller.

 

Imorgon blir en återhållsam dag,  som kommer följas av en bra tisdag, då jag fyller år. Åker nog till Fåker för att hämta presenter =) Sen på Onsdag ska jag nog kika hur Mia bor. Torsdag ska jag köpa upp bolaget med tanke på att på lördag så är det super feeeeeeeeest.  Ni kommer kunna köpa alkohol på plats eftersom midsommaren är dagen innan och alla lär väl ska dricka det dom har då. Man är ju inte dum.

 

Slumdog millionaire, GRYM FILM. Även låten  Paperplanes m ed Mia.

 

Nä dra åt helvete så syns vi där.

 

Kiss på benet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0