Ligth in my ears

Varför lyser ljuset åt fel håll? Varför snurrar jorden åt "rätt" håll. Många frågor, få svar, antagligen fel svar.

Jag citer Newton, Isaac Newton "Även av en fiende bör man ta lärdom".

I detta fall är bingon min fieende, uppenbart försöker denne att hinta och upplysa att det inte är något för mig, oddsen på att man ska vinna är liknat med typ, ja, jag kommer inte på något... Så liten är den.

Nu skall jag inte imponera med min allvetskap osv, må hända att ni kanske känner er lite nertrycka i kängorna så att säga.

Jag tar lite vardagliga saker, som vanligt så har jag fullt upp, eller har jag det? Njaeee inte riktigt, jag har flyttat till Änge. Så actionfyllt är det.

Helt plötsligt påminns jag om varför jag slutat skriva här, jag har inget vettigt att skriva. Saker som jag inte vill skriva, saker som jag inte kan skriva.

Joo jag vet, jag kan säga att jag ska alldeles snart köpa en soffa. jag och min plånbok  har också börjat se oss efter en iphone 4. Sen är jag nöjd.

NÄ detta sög ju hästpenis, mongo mongo!

Om någon har något roligt att hitta på i helgen, säg till.

Kyssar på snippspetsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0