Kolla kolla

Haj haj haj haj!

Man börjar få extremt tråkigt, med tanke på att man sitter här och skriver, jävla gay alltså!

Kanske ska börja promotea eller hur fan de stavas denna blogg, får miljonbesökare, drar in extremt mkt i reklamintäkter, fast det är ju rätt gay det också.

Haha, fan något som är skönt är att jag har träningsvärk, yeah! Har varit på gymmet och ägt (Känt mig svagast) beach 2017, here i come :)

Många pratar om årets julklapp etc, det tycker jag är överskattat, varför inte köra årets julgris (meeee) så får man ta en tugga för typ 10k, ill be riiiiitch! Bara något jag har på utvecklingsstadiet.


Haha sen har jag fått en extremt fluffig musctach, jag brukar bita av lite av den på kvällen innan jag ska sova, bara för att markera att så äre!

Undra om man ska ta och julpynta, eller jag har inte så mycket att julpynta med, jag fick nå gardiner av farmor och två plastblommor, hell yeah!


Trala la la, aweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesome. Alltså i tråkighetens namn, jag vill ha ett jobb, jag har inge större krav, släng in mig som VD i ett mindre företag, 30 h i veckan, plocka ut 80 rent i månaden, annars är det ingen mening, suckers....


Nä nu ska jag borsta golvet med en liten skumsvamp, inte för att jag vill, utan för att jag kan, jag har den tiden liksom.

Hörs hej hallå

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Detta kan nog verka lite patetiskt Magnus, men eftersom ingen annan kommenterar här så får väl du göra det, jag menar, läsarna har man ju, höhö :)



jag älskar dig, din själ, dig själv, din Magnus!

2010-12-03 @ 03:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0