get backstabbed by the backstabber

Sluta gråt, orderna i sig har ingen betydelse, eller ja.. de har ju inte du heller så kanske förstår varför du gråter ändå?

Haha, jag är en bitch en dramaqueen, en slampa. alla 3 i en kombination, och ja jag är bättre än dig.

Sen har jag o en kompis kommit fram till varför jag är så otrevlig mot alla, hon säger för att mitt undermedvetna tror att jag är mycket bättre än** alla andra, jag svarar att mitt medvetna är också medveten om det. RIktigt så var det inte, men det blev så mycket roligare om jag ar arbetade så.

Nä för att vara lite seriös nu.

Jag hade inte druckit på en månad.
Jag hade inga kickar i livet
Jag hade ett ungefärligt roligt liv som alla andra.

Hur funkade jag?r

Jag sökte rykten, jag sökte skitsnack. Kicken blir inte lika fullbordad om de inte är en riktig kick. Jag står för mina egna kickar.Det måste vara som *.

Jag är en sån som när jag fått som jag velat, så vill jag gå vidare, just nu känner jag att jag måste kriga ett tag innan jag är nöjd, ta en tjur till vid hornet. Fast jag har fått lite som jag velat, inte jätte nöjd? jaja.


När du ser detta tänker du "Denna människa, finns han? "
Hej, jag är den riktiga thunder. '


Haha, nu har jag varit så där rolig igen. Vissa saker menar jag, andra inte... Ni får gissa er fram till vilka ;)

Heta kyssar!

*Läs ovan slyna
** Här mena jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0