Örde jag en hörn

Just det, försök få till den lilla mackan som Gunde hade sagt.

om några minuter öppnar affären, jag är sjukt hungrig, men jag är också sjukt kaffesugen, jag har 34 kr löst, jag kör på kaffet självfallet!

Sen klockan 10.00 när banken öppnar kan jag gå och ta ut lite cascisch som man säger.

Sen har jag rakat bort mitt hår igen, varför vet jag inte, hade lite att göra.

Fan va tråkigt jag har det, yeeeeah inatt kommer halo reatch ut, fan va jag ska runka och spela det.

I helgen tror jag att jag åker till Trondheim, skulle haft någon att åkt med, en räcker gott och väl. Syster kunde inte, jobb... HAHAHAHAHA ja de finns ju dom  som har det också.

Tips från coachen, ät inte ded som smält från frysen. och blivit fryst igen... Smakar som de ska men tror de bildar lite baktierer, speciellt kött, jaja :P '

ähh det här inlägget sög ju, men de gör alla andra också så väntade du dig? WHOOOOORE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0